Hallo, Gast! Registrieren

Hallo, Gast
Du musst dich registrieren bevor du auf unserer Seite Beiträge schreiben kannst.

Benutzername

Passwort

Durchsuche Foren

(Erweiterte Suche)

Foren-Statistiken
» Mitglieder: 317
» Neuestes Mitglied: AYYANJI9
» Foren-Themen: 9.911
» Foren-Beiträge: 159.052

Komplettstatistiken

Benutzer Online
Momentan sind 215 Benutzer online
» 0 Mitglieder
» 214 Gäste
Google

Aktive Themen
Haiduk - Demonicon
Forum: The Graveyard & The Moshpit
Letzter Beitrag: haiduk
03.01.2022, 05:46
» Antworten: 4
» Ansichten: 11.449
Der-welchen-Song--hör-ich...
Forum: Funstuff & Sinnfreies
Letzter Beitrag: Wizz21
31.08.2021, 11:56
» Antworten: 3.971
» Ansichten: 925.318
Welchen-Film-habe-ich-zul...
Forum: Multimedia- & Freizeitforum
30.08.2021, 13:34
» Antworten: 561
» Ansichten: 375.506
Tortellini-Salat *yummy!*
Forum: Smalltalk
30.08.2021, 13:30
» Antworten: 24
» Ansichten: 26.124
Best of 2019!
Forum: Smalltalk
20.10.2020, 21:56
» Antworten: 1
» Ansichten: 12.673
TV-Serienguide
Forum: Multimedia- & Freizeitforum
Letzter Beitrag: pakka
23.04.2019, 15:31
» Antworten: 488
» Ansichten: 244.785

Devin Townsend Project mit Clip zu "Coast"
Geschrieben von: chris2711 - 29.07.2009, 13:01 - Forum: The Mixed Zone & The Halfpipe - Keine Antworten

Devin Townsend Project mit Video aus dem aktuellen Album "Ki":
Konrad Palkiewicz, der auch für das Album-Artwork verantwortlich zeichnet, hat zum Stück "Coast" ein Video gedreht, welches man sich nun in angemessener Qualität bei YouTube ansehen kann:

Drucke diesen Beitrag

Orden Ogan mit neuem Video
Geschrieben von: chris2711 - 29.07.2009, 12:59 - Forum: The Hard Rock Café & Dragon's Lair - Antworten (5)

Zitat:We are very proud to present you "WE ARE PIRATES" - the first videoclip from our upcoming record "Easton Hope" featuring MAJK MOTI (ex-RUNNING WILD).
If you like this clip forward it to your friends!

check it here:

www.wearepirates.de

Drucke diesen Beitrag

Arch Enemy - The Root Of All Evil (2009), V
Geschrieben von: chris2711 - 29.07.2009, 12:56 - Forum: The Graveyard & The Moshpit - Antworten (7)

[Bild: arch_enemy_root_of_all_evil-thumb.jpg]

Zitat:On September 28th, 2009 ARCH ENEMY will release their new studio album “The Root Of All Evil” in Europe. It contains a selection of completely re-recorded tracks from the band”™s first three albums “Black Earth” (1996), “Stigmata” (1998) and “Burning Bridges” (1999) reenergized and unified by the band”™s ultimate line-up!

Originally recorded with ever changing band members (i.e. former vocalist Johan Liiva, drummer Peter Wildoer, bass player Martin Bengtsson), “The Root Of All Evil” presents classic tracks as “Beast Of Man”, “The Immortal”, “Transmigration Macabre” or “Bridge Of Destiny” with the insane vocals of Angela Gossow, several completely new bass lines by Sharlee D”™Angelo, the ever-present guitar wizardry of the Amott brothers as well as Daniel Erlandsson”™s merciless punch. The entire project was approached with the idea of having the possibility to re-add these songs to the bands live set and follow up the release with some special touring activity.

The album was recorded at a few different locations in Sweden and produced by ARCH ENEMY with Daniel Erlandsson and Rickard Bengtsson handling the engineering. Finally, this special release was mixed and mastered by Andy Sneap. In the light of ARCH ENEMY finding their defining line-up and a bigger worldwide recognition with 2002”™s “Wages Of Sin” album, it has been a logical decision to update the earlier compositions and present them in the splendour of a 2009 shape.

The band chose to have the “The Root Of All Evil” artwork/layout created by Brazilian artist Gustavo Sazes.

More details on “The Root Of All Evil” will be announced in the coming weeks!

Quelle: http://www.archenemy.net/

Drucke diesen Beitrag

Need your Help: Misery Index Interview
Geschrieben von: Azathoth - 28.07.2009, 13:19 - Forum: The Graveyard & The Moshpit - Antworten (12)

Hi BoM'ler,
ich wurde soeben engagiert um am 09.08. die Band Misery Index bei einem Gig im Viper Room Vienna zu interviewen.
Nun dachte ich mir ich könnte doch eurer gesammeltes Wissen nutzen um mich ein wenig zu informieren.
Leider weiß ich wenig bis garnichts über die Band. Kenne nur einige ihrer Songs und das wars auch schon.

Jegliche Infos zu Bandgeschichte, Alben, upcoming Releases, Fakten, Skandale etc. sind wichtig Ugly

Ihr könnt auch gerne konkrete Fragen vorschlagen, die ich der Band stellen kann. Ich werde diese nach Möglichkeit einbauen und dann hier die Antworten bzw. den Link zum Interview veröffentlichen!

Drucke diesen Beitrag